Οι ρωσικές αρχές κατοχής στην ουκρανική πόλη της Χερσώνας κάλεσαν σήμερα τους αμάχους να εγκαταλείψουν άμεσα την πόλη, εξαιτίας της κλιμάκωσης της πολεμικής κατάστασης.
Χιλιάδες αμάχων εγκαταλείπουν εδώ και ημέρες την πόλη διασχίζοντας τον ποταμό Ντνίπρο, μετά από πληροφορίες για μία επικείμενη αντεπίθεση των Ουκρανών, με αντικειμενικό σκοπό την ανακατάληψη της πόλης, ενώ το σημερινό μήνυμα διαδόθηκε κατεπειγόντως.
Η ανακοίνωση των ρωσικών αρχών
“Όλοι οι άμαχοι της Χερσώνας πρέπει άμεσα να εγκαταλείψουν την πόλη”, ανέφερε μία ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο Telegram.
“Οι πολίτες της Χερσώνας και το προσωπικό όλων των τμημάτων και των υπουργείων της δημόσιας διοίκησης πρέπει σήμερα να περάσουν στην αριστερή (ανατολική) όχθη του Ντνίπρο”.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση