Λίγο μετά το τέλος του αγώνα της ομάδας του ΟΦΗ με τον Παναθηναϊκό στο Ολυμπιακό στάδιο, ο Γιώργος Σίμος και ο Νίκος Κοροβέσης μίλησαν στην κάμερα του ΟΦΗ TV για τα όσα συνέβησαν στο φινάλε των play offs.
Λίγο μετά το τέλος του αγώνα της ομάδας του ΟΦΗ με τον Παναθηναϊκό στο Ολυμπιακό στάδιο, ο Γιώργος Σίμος και ο Νίκος Κοροβέσης μίλησαν στην κάμερα του ΟΦΗ TV για τα όσα συνέβησαν στο φινάλε των play offs.
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος