Ευχαριστημένος έμεινε από τους παίκτες του ο Γιώργος Σίμος, μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ με 2-2 απέναντι στο ΠΑΟΚ, για την 6η αγωνιστική των play off.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Σίμου στο ΟΦΗ TV:
Ευχαριστημένος έμεινε από τους παίκτες του ο Γιώργος Σίμος, μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ με 2-2 απέναντι στο ΠΑΟΚ, για την 6η αγωνιστική των play off.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Σίμου στο ΟΦΗ TV:
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος