Ευχαριστημένος έμεινε από τους παίκτες του ο Γιώργος Σίμος, μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ με 2-2 απέναντι στο ΠΑΟΚ, για την 6η αγωνιστική των play off.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Σίμου στο ΟΦΗ TV:
Ευχαριστημένος έμεινε από τους παίκτες του ο Γιώργος Σίμος, μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ με 2-2 απέναντι στο ΠΑΟΚ, για την 6η αγωνιστική των play off.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Σίμου στο ΟΦΗ TV:
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ