Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ πριν την έναρξη της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ για την 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος, κατέθεσαν στεφάνι στην μνήμη των παιδιών που άφησαν την τελευταία τους πνοή στα Τέμπη.
Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ πριν την έναρξη της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ για την 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος, κατέθεσαν στεφάνι στην μνήμη των παιδιών που άφησαν την τελευταία τους πνοή στα Τέμπη.
Αδέρφια ζείτε
Δημοσιεύτηκε από PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ στις Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2020
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ