Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (28/9) η πρώτη προπόνηση της ομάδας του ΟΦΗ μετά το παιχνίδι με τον Ατρόμητο.
Σε μέρος του κανονικού προγράμματος συμμετείχε ο Felipe Souza, ενώ οι Ricardo Vaz και Κοσμάς Τσιλιανίδης έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η σημερινή προπόνηση διεξήχθη σε δυο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό ματς έκαναν αποκατάσταση. Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάβανε ασκήσεις κινητικότητας και μεταβιβάσεων, παιχνίδι κατοχής σε μικρούς χώρους και αγωνιστικό παιχνίδι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος