Με τον Adil Nabi να προπονείται κανονικά ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (16/6) η προπόνηση της ομάδας του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η σημερινή προπόνηση της Κρητικής ομάδας πραγματοποιήθηκε σε δυο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με την ΑΕΚ έκαναν αποκατάσταση. Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, ενδυνάμωση, άσκηση μεταβιβάσεων και παιχνίδι σε μικρούς χώρους.
Ο Felipe Souza ακολούθησε για μια ακόμη ημέρα ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Κοσμάς Τσιλιανίδης και Γιάννης Δερμιτζάκης έκαναν θεραπεία. Επόμενη προπόνηση για το σύνολο του Γιώργο Σίμου έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τετάρτη (17/6), στις 18:15.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος