Χαμογελαστός και αισιόδοξος εμφανίστηκε ο Γιόζιπ Μίσιτς, μετά το χειρουργείο όπου υποβλήθηκε χθες στο νοσοκομείο Αγιού Λουκά.
Ο Κροάτης μέσος μέσος ανάρτησης στον λογαριασμό του στο instagram, ευχαρίστησε όλο τον κόσμο για την αμέτρητη συμπαράσταση, ενώ δεν παρέλειψε να πλέξει το εγκώμιο των γιατρών του νοσοκομείου όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση.
«Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη σας, ευχαριστώ τους γιατρούς και το προσωπικό του νοσοκομείου Αγίου Λουκά. Όλα είναι καλά, τα λέμε σύντομα!».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης