Αυτό τόνισε ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων των παρακάμψεων Ηρακλείου Ρεθύμνου και Χανίων του ΒΟΑΚ
Ο Μενέλαος Μποκέας ξεκαθάρισε πως ο Δήμος Μαλεβιζίου δεν πρόκειται να δεχτεί την απουσία σύνδεσης της ευρύτερης περιοχής της Αχλάδας με το νέο ΒΟΑΚ. Οποιαδήποτε άλλη λύση, πρόσθεσε, καταδικάζει την αναπτυξιακή προοπτική και επιδεινώνει τις συνθήκες πολιτικής προστασίας της ευρύτερης περιοχής της Αγίας Πελαγίας.
Ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου χαρακτήρισε θετικό για το ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα του Γαζίου τη δημιουργία του νέου κόμβου για την πρόσβαση προς το ΠΑΓΝΗ τονίζοντας όμως πως θα πρέπει να προβλεφθεί η σύνδεση των βόρειων με τις νότιες οικιστικές ενότητες, είτε με υπόγειες διαβάσεις είτε με παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό