Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Παρασκευής (12/6), συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ για το εντός έδρας ματς της Κυριακής (14/6, 19:15) με την ΑΕΚ.
Ο Adil Nabi δεν προπονήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, λόγω ενοχλήσεων στον προσαγωγό. Ο Joao Victor, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στη μέση, ακολούθησε μέρος του κανονικού προγράμματος, ενώ ο Felipe Souza συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα. Οι Κοσμάς Τσιλιανίδης και Γιάννης Δερμιτζάκης έκαναν θεραπεία.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις τεχνικής και κινητικότητας.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Σάββατο (13/6), στις 18:15, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή για το ματς με την ΑΕΚ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος