Την αποστολή για την αυριανή (13/6, 19.30) αναμέτρηση με τον ΝΠΣ Βόλου για τη 2η αγωνιστική των play out και το πρώτο επίσημο παιχνίδι μετά από 104 μέρες ανακοίνωσε ο προπονητής της Ξάνθης, Νίκος Καραγεωργίου.
Μετά το πέρας της πρωινής προπόνησης, ο Έλληνας τεχνικός επέλεξε 21 ποδοσφαιριστές και συγκεκριμένα: Άμπαντ, Μπέντο, Μαλεζάς, Καρασαλίδης, Μπαξεβανίδης, Σόσα, Λισγάρας, Θυμιάνης, Κασάδο, Τζουρίτσκοβιτς, Καμαρά, Εντουάρντο, Κοβάσεβιτς, Ντε Αμορίμ, Μπαριέντος, Φασίδης, Τερκί, Στάρτζεον, Μουλέν, Κάστρο και Φοσέ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος