Για την ήττα της ομάδας του από τον Βόλο μίλησε ο επιθετικός της Ξάνθης, Ματίας Κάστρο, τονίζοντας πως κάθε παιχνίδι είναι… τελικός για τους «Θρακιώτες».
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της Nova:
Για το σημερινό παιχνίδι: «Δεν τα καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Δεν είχαμε κάποιο επίσημο παιχνίδι στα πόδια σε σχέση με την αντίπαλη ομάδα. Η αποχή επηρέασε όλες τις ομάδες και στο επόμενο παιχνίδι θα πάμε καλύτερα».
Για την αποχή από τους αγώνες: «Είναι πολύ δύσκολα, γιατί στις προπονήσεις έχουμε ρυθμό αλλά ο αγώνας είναι διαφορετικός. Η αντίπαλη ομάδα πέτυχε το γκολ και είχε καλύτερη ψυχολογία.»
Για την συνέχεια του πρωταθλήματος: «Θα είναι δύσκολο για εμάς καθώς είμαστε χαμηλά στον βαθμολογικό πίνακα. Κάθε ματς είναι τελικός. Το επόμενο παιχνίδι είναι εντός και θα δώσουμε τα πάντα για να πάρουμε τη νίκη».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος