Η άσφαλτος έπεσε στο δρόμο και η ασφαλτόστρωση στην Ηλεία ολοκληρώθηκε. Το συνεργείο έφυγε και άφησε πίσω αυτές τις εικόνες που προκαλούν απορίες…
Η σοκαριστική αυτή ασφαλτόστρωση, έγινε στον δρόμο για την μονάδα επεξεργασίας στην Τριανταφυλλιά στον δήμο Ήλιδας. Σε αυτή την περίπτωση το θέμα δεν είναι τα κενά σημεία, όπως στη Θεσσαλονίκη πριν από λίγες μέρες, αλλά τα εμπόδια που υπήρχαν και παραμένουν. Δύο κολώνες της ΔΕΗ που βρίσκονται στη μέση του δρόμου και τη νύχτα μπορεί να μετατραπούν σε παγίδες θανάτου, για τους διερχόμενους οδηγούς.
Στον δρόμο για την μονάδα επεξεργασίας στην Τριανταφυλλιά, στρίβοντας προς Φραγκαπήδημα, το συνεργείο έσπευσε έριξε την άσφαλτο και αποχώρησε με τις κολώνες της ΔΕΗ, στη μέση του δρόμου, να κεντρίζουν τα βλέμματα.
ilia.news

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό