Ξεπέρασε τα 132 εκατ. ευρώ η συνολική επένδυση για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού από μαθητές και εκπαιδευτικούς, υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου σε ανάρτηση του στο Twitter.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Οικονόμου αναφέρει: «Η συνολική επένδυση σε μαθητές & εκπαιδευτικούς για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού μέσω της Ψηφιακής Μέριμνας ξεπέρασε τα 132 εκατ. €. Με σχέδιο στοχεύουμε στην υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου».
Η συνολική επένδυση σε μαθητές & εκπαιδευτικούς για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού μέσω της #Ψηφιακής_Μέριμνας ξεπέρασε τα 132 εκατ. €. #Με_σχέδιο στοχεύουμε στην υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου. @nkerameus
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) November 17, 2022

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό