Οι αιτήσεις ενιαίας ενίσχυσης (ΟΣΔΕ) 2022 θα κατατεθούν για πρώτη φορά μέσω του gov.gr, αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.
Ο κ. Οικονόμου εξηγεί ότι η έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας αναμένεται την Πέμπτη και επισημαίνει: «Με σχέδιο θέτουμε στην υπηρεσία του Έλληνα αγρότη όλα τα διαθέσιμα προηγμένα εργαλεία».
ΑΠΕ ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Νέο επιχειρησιακό κέντρο κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο: Ένα «ψηφιακό οχυρό» για την ασφάλεια της χώρας (vid)
Το Περιφερειακό Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης Κρήτης στη Διημερίδα του Παρατηρητηρίου Πελοποννήσου
Ολόκληρος ο Δήμος Ηρακλείου μια ανοιχτή σκηνή: Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις του 11ου Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν»