Μετά την εξέταση, η ξανθιά ασθενής λέει στο γιατρό:
-Τι σας χρωστάω γιατρέ;
-100 ευρώ, της απαντάει εκείνος.
-100 ευρώ σαν πολλά δεν είναι; του διαμαρτύρεται η ξανθιά.
-Αφού δώδεκα χρόνια πήγαινα σχολείο και άλλα έξι στο Πανεπιστήμιο, έφαγα τα νιάτα μου για να μάθω να γιατρεύω τους ανθρώπους και εσύ μου κάνεις θέμα για τα 100 ευρώ; της λέει ο γιατρός
Και του απαντάει η ξανθιά:
-Και εγώ τι φταίω γιατρέ, που ήσουν σκράπας και δεν έπαιρνες τα γράμματα;
athensmagazine.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό