H ΝΔ πήρε θέση μετά τις χυδαίες επιθέσεις του Αχιλλέα Μπέου και του Κώστα Μουτζούρη στον Στέφανο Κασσελάκη…
Στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Η Νέα Δημοκρατία καταδικάζει απερίφραστα και χωρίς αστερίσκους τις άθλιες ομοφοβικές επιθέσεις κατά του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης από αιρετούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, την ίδια εβδομάδα μάλιστα, που η χώρα μας κάνει ένα μεγάλο βήμα στο πεδίο των δικαιωμάτων.
Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας όλων ανεξαιρέτως των πολιτών είναι αδιαπραγμάτευτος. Ως Παράταξη είμαστε διαχρονικά, σταθερά και αποφασιστικά απέναντι στον ρατσισμό, τον λεκτικό εκφοβισμό, τη ρητορική μίσους και τη βία από όπου και αν προέρχεται».
Πηγή: newsit.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό