Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει ως φιλοξενούμενος την ΑΕΚ στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής των πλέι οφ της Super League 1, με τον Γιώργο Δώνη να καταλήγει στις επιλογές του σχετικά με το ποιοι ποδοσφαιριστές θα ξεκινήσουν απέναντι στην «Ένωση».
Συγκεκριμένα, ο 50χρονος τεχνικός των «πράσινων» εμπιστεύτηκε τους Ζαχίντ και Αγιούμπ αντί των Μπουζούκη-Ανουάρ στην 11άδα που θα παρατάξει στον αγωνιστικό χώρο του Ολυμπιακού σταδίου.
Έτσι, ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί με σύστημα 4-3-3. Ο Διούδης θα καθίσει στο τέρμα, με τους Γιόχανσον, Σένκεφελντ, Κολοβέτσιο και Ινσούα τετράδα στην άμυνα. Κουρμπέλης, Αγιούμπ και Δώνης θα παίξουν στον άξονα, με τους Ζαχίντ-Χατζηγιοβάνη στα άκρα και τον Μακέντα μοναδικό προωθημένο.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ