Με τη μεσημεριανή προπόνηση της Παρασκευής ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για την αυριανή αναμέτρηση με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο (27/6, 21.30). Οι Πράσινοι έκαναν προθέρμανση, έπαιξαν κορόιδο και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Πούγγουρας, Νάγκι, Νούνες, Γιόχανσον, Ινσούα.
Μετά το τέλος της προπόνησης το τεχνικό επιτελείο ανακοίνωσε την ακόλουθη αποστολή για τον αυριανό αγώνα


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος