Με την προπόνηση, που θα γίνει αύριο το πρωί στο Κλεάνθης Βικελίδης, ολοκληρώνεται η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΑΡΗ ενόψει της κυριακάτικης εντός έδρας αναμέτρησης με τον Π.Α.Ο.Κ. (28/06, 19:15), στο πλαίσιο της 4ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League.
Μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης η τεχνική ηγεσία της ομάδας του Άρη θα ανακοινώσει την αποστολή του μεθαυριανού ντέρμπι.
Σήμερα, Παρασκευή, το πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ περιελάμβανε πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου με τον Ούγκο Σόουζα να συνεχίζει το ατομικό πρόγραμμα θεραπείας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος