Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Παρασκευής (10/7), ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ για τον εντός έδρας αγώνα του Σαββάτου (11/7) με τον Άρη.
Ο Δημήτρης Σωτηρίου αισθάνθηκε ενοχλήσεις στους κοιλιακούς και τέθηκε εκτός αποστολής.
Ο Felipe Souza έκανε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Κοσμάς Τσιλιανίδης ακολούθησε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης.
Το σημερινό προγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, ασκήσεις κατοχής σε μικρούς χώρους και ασκήσεις με τελειώματα.
Στην 20μελή αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι: Δερμιτζάκης, Whalley, Γιαννούλης, Νάστος, Κουτρουμπής, Βαφέας, Braun, Μπολάκης, Κοροβέσης, Μαρινάκης, Στάικος, Sakor, Victor, Neira, Mellado, Vaz, Nabi, Semedo, Νοικοκυράκης, Figueiredo.
Εκτός από τον Δημήτρη Σωτηρίου, εκτός αποστολής τέθηκαν οι Δημήτρης Μάνος, Παναγιώτης Δεληγιαννίδης, Μανώλης Περδίκης, Θοδωρής Μίγγος και Γιώργος Σουρνάκης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027