Μετά την προπόνηση των παικτών του Άρη που έγινε σήμερα το πρωί στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ανακοινώθηκε η αποστολή της ομάδας του Άρη για το αυριανό εκτός έδρας παιχνίδι με τον Ο.Φ.Η. (21:30), στο πλαίσιο της 8ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League.
Η αποστολή του ΑΡΗ αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές:
Cuesta, Ehmann, Rose, Bruno Gama, Lucas Sasha, Hugo Sousa, Matilla, Martinez, Korhut, Mancini, Δεληζήσης, Φετφατζίδης, Διαμαντόπουλος, Μπακούτσης, Μπαγκαλιάνης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027