Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα του Σαββάτου (13/6) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ για τον εντός έδρας αγώνα με την ΑΕΚ (14/6, 19:15).
Ο Adil Nabi δεν προπονήθηκε, λόγω ενοχλήσεων στον προσαγωγό και τέθηκε εκτός αποστολής, όπως και ο Joao Victor, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στη μέση και ακολούθησε μέρος του κανονικού προγράμματος. Ο Felipe Souza συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ οι Κοσμάς Τσιλιανίδης και Γιάννης Δερμιτζάκης έκαναν θεραπεία.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, άσκηση μεταβιβάσεων, παιχνίδια σε μικρούς χώρους και τελικό παιχνίδι.
Στην 20μελή αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι: Σωτηρίου, Whalley, Γιαννούλης, Νάστος, Κουτρουμπής, Βαφέας, Braun, Μαρινάκης, Κοροβέσης, Στάικος, Sakor, Σουρνάκης, Neira, Mellado, Vaz, Νοικοκυράκης, Δεληγιαννίδης, Semedo, Μάνος, Figueiredo.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος