Την σύμβαση για την «Στατική ενίσχυση του Μεγάρου της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης» με προϋπολογισμό 1.000.000 ευρώ, υπέγραψε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
Το κτίριο έχει κηρυχθεί διατηρητέο σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3028/2002 περί «Προστασίας των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς».
Στην σημερινή υπογραφή της σύμβασης από τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη παρόντες ήταν η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Νίκος Μανουσάκης, ο γενικός διευθυντής τεχνικών έργων Περιφέρειας Κρήτης Γιώργος Αγαπάκης, η διευθύντρια τεχνικών υπηρεσιών Π.Ε. Ρεθύμνου Ελένη Ρανουτσάκη και ο εκπρόσωπος της κατασκευαστικής εταιρείας που θα αναλάβει το έργο Γιάννης Λεονταράκης.
Η εργολαβία περιλαμβάνει αφενός στοχευμένες τοπικές επεμβάσεις σε όλους τους χώρους του κτιρίου της ΠΕΡ (πλήρωση ανοιγμάτων, αποκατάσταση κάγκελων όψεων, επισκευή φθαρμένων ταβανιών), αφετέρου εκτεταμένες επισκευές και ενισχύσεις της τοιχοποιίας των δύο μικρών πλευρών (βόρειας και νότιας) του κτιρίου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ