Νέο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης στον Άγιο Παντελεήμονα.
Όλα συνέβησαν γύρω στις 21.30, σε διαμέρισμα της οδού Μιχαήλ Νομικού όταν 52χρονη γυναίκα από την Αλβανία άρχισε να τσακώνεται με τον – επίσης Αλβανό – 57χρονο σύζυγό της.
Κατά τη διάρκεια του καβγά, η 52χρονη «έλουσε» τον άνδρα με νέφτι, προσπαθώντας να τον κάψει ζωντανό. Στη συνέχεια, ο ίδιος, άγνωστο γιατί, αυτοπυρπολήθηκε.
Ο άνδρας άρχισε να φωνάζει με αποτέλεσμα οι γείτονες να ειδοποιήσουν την αστυνομία.
Στο σημείο μετέβη και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον 57χρονο στο «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου νοσηλεύεται με εγκαύματα.
Η γυναίκα συνελήφθη από αστυνομικούς του Α.Τ. Πατησίων και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί ενδοοικογενειακής βίας. Σήμερα, αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό