Ενισχύει τη συμμαχία της με το Ισραήλ η Αθήνα σε μια προσπάθεια να απαντήσει στις τουρκικές προκλήσεις. Οι δυο χώρες έχουν ετοιμάσει μια ελληνο-ισραηλινή άσκηση κοντά στην περιοχή ερευνών για υδρογονάνθρακες.
Η άσκηση αυτή θα πραγματοποιηθεί στις 16 Νοεμβρίου ή εναλλακτικά στις 28 Νοεμβρίου, ανάλογα τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν. Το Τελ Αβίβ θα στείλει στην περιοχή που έχει δεσμευθεί προς τούτο στο Μυρτώο Πέλαγος ένα ιπτάμενο τάνκερ.
Η ελληνική πολεμική αεροπορία θα απογειώσει τουλάχιστον 30 αεροσκάφη, προκειμένου οι πιλότοι να κάνουν συντήρηση στον εναέριο ανεφοδιασμό, καθώς η πολεμική αεροπορία δεν διαθέτει στην παρούσα, τουλάχιστον, φάση ιπτάμενο τάνκερ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η περιοχή που έχει δεσμευθεί δεν είναι πολύ μακριά από την περιοχή που έχει δεσμευθεί για τις έρευνες του Sanco Swift, καθώς η περιοχή δεσμεύθηκε μία ημέρα μετά την έκδοση Navtex.
Είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα ότι Αθήνα και Τελ Αβίβ στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα αποτροπής προς την Άγκυρα.
πηγή: MEGA TV

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό