Συνεχίζεται το deal ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Μπενφίκα, για την μεταγραφή του Ρούμπεν Σεμέδο.
Οι ερυθρόλευκοι φέρεται να έχουν αυξήσει τις απαιτήσεις για τον πορτογάλο αμυντικό.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Record, ο Ολυμπιακό αξιώνει πλέον μετά και την πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τον Σεμέδο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου