Η Ξάνθη συνεχίζει την μεταγραφική ενίσχυση ενόψει της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου, καθώς ανακοίνωσε την απόκτηση του Τάσου Παπάζογλου, ενισχύοντας με εμπειρία την άμυνα.
Η ανακοίνωση:
Ο ΑΟ ΞΑΝΘΗ ΠΑΕ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον επαγγελματία ποδοσφαιριστή ΤΑΣΟ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ.
Ο 31χρονος αμυντικός, επιστρέφει στην ομάδα με την οποία έφτασε μέχρι τον τελικό κυπέλλου το 2015 και θα την ενισχύσει με την εμπειρία και τις ικανότητές του.
Τάσο, welcome back!

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ