Σε δυο συλλήψεις προχώρησε η αστυνομία χτες (5/1) έξω από το Πανθεσσαλικό στάδιο πριν από το ματς Βόλος – ΑΕΚ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, οι δυο άνδρες συνελήφθησαν για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Αναλυτικά:
Συνελήφθησαν, χθες (05-01-2025) το μεσημέρι στον Βόλο, -2- ημεδαποί άνδρες, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο ελέγχων των αστυνομικών έξω από στάδιο, ενόψει ποδοσφαιρικού αγώνα, κατελήφθησαν να κατέχουν:
– ο ένας, μία νάιλον συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, βάρους -3,27- γραμμαρίων
– ο δεύτερος, μία νάιλον συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, βάρους -1,62- γραμμαρίων, οι οποίες κατασχέθηκαν.
Το προανακριτικό έργο διενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βόλου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027