Απολογητική ανάρτηση, με αφορμή χειρονομία, η οποία έγινε αντιληπτή από μερίδα του κόσμου στο ματς με τον ΟΦΗ, έκανε σήμερα Δευτέρα 6 Ιανουαρίου ο Χουάνκαρ. Ο παίκτης του Άρη ζητά συγγνώμη, δικαιολογώντας την κίνησή του, λέγοντας ότι τα έβαλε με τον εαυτό του, μετά από μία άστοχη σέντρα, και πως δεν ήθελε να προσβάλλει κανέναν. Μάλιστα, κάποιοι φίλοι του Άρη τα έβαλαν με τον Ισπανό, στα κοινωνικά δίκτυα, μη αποδεχόμενοι και όντες εκνευρισμένοι με τη συμπεριφορά του.
Δείτε τι έγραψε ο Ισπανός αριστερός μπακ στα ελληνικά:


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027