Βγήκε από τη ΜΕΘ χθες (31/1) το μόλις 2,5 ετών αγοράκι που είχε καταπιεί tuboflo στο σπίτι του στα Χανιά.
Το παιδί αρχικά είχε μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων και από εκεί διασωληνωμένο στο ΠΑΓΝΗ όπου οι γιατροί έκριναν ότι θα πρέπει να εισαχθεί στην ΜΕΘ Παίδων, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του.
Το αγοράκι διέφυγε τον κίνδυνο και σύμφωνα με τα όσα είπε στο ekriti ο διοικητής του νοσοκομείου Γιώργος Χαλκιαδάκης, βγήκε την Τρίτη (31/1) από τη ΜΕθ και πλέον νοσηλεύεται στην Παιδιατρική Κλινική.
Δεν αποκλείεται, σύμφωνα με τον κ. Χαλκιαδάκη, το επόμενο 24ωρο να λάβει και εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Με Jazz μελωδίες και με «Με Jazz διάθεση»- Στο Cafe – Restaurant «Πλάτανος» με τη διοργάνωση της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε.
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών