Από το 2016 η ΕΕ είχε εντοπίσει δυσλειτουργίες στον ΟΠΕΚΕΠΕ, αποκάλυψε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, σε δήλωση του, σημειώνοντας ότι στο χρόνο που μεσολάβησε τα προβλήματα συνεχίσθηκαν και παρότι το 2023 υπήρξε επιστολή προς την τότε διοίκηση αλλά και πίεση από την πολιτική ηγεσία, εντούτοις δεν έγιναν βήματα για τη διόρθωση των δυσλειτουργιών αυτών.
Όπως είπε ο υπουργός με την αλλαγή της διοίκησης προχώρησε και η αντιμετώπιση των συγκεκριμένων προβλημάτων. Ήδη από τις 12 επισημάνσεις της ΕΕ (9 δομικές και 3 τεχνικές) ήδη έχουν ικανοποιηθεί οι έξι. Τη Δευτέρα ο ΥπΑΑΤ στις Βρυξέλλες, όπου θα βρεθεί για να συμμετάσχει στο Συμβούλιο υπουργών Γεωργίας και Αλιείας, θα έχει ιδιαίτερη συνάντηση, μαζί με τον πρόεδρο και τους αντιπροέδρους του ΟΠΕΚΕΠΕ, με τον επίτροπο Γιάννους Βόιτσεσχόφσκι στον οποίο θα εκφράσει τη βούληση της κυβέρνησης για πλήρη εξυγίανση του ΟΠΕΚΕΠΕ. Στόχος μας είναι η πλήρης εξυγίανση του Οργανισμού και η λειτουργία του με πλήρη διαφάνεια και δικαιοσύνη, τόνισε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο:
youtu.be/UmAdMtX-ijY
poo.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Με Jazz μελωδίες και με «Με Jazz διάθεση»- Στο Cafe – Restaurant «Πλάτανος» με τη διοργάνωση της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε.
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών