Ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών του ΠΑΟΚ στην χθεσινή του μεγάλη νίκη – πρόκριση απέναντι στην Μπενφίκα.
Ο Σέρβος επιθετικός σκόραρε το δεύτερο γκολ του Δικέφαλου του Βορρά απέναντι στην πρώην του ομάδα, κλειδώνοντας την πρόκριση.
Ο Σέρβος επιθετικός δεν αρκέστηκε μονάχα στις δηλώσεις που έκανε αμέσως μετά την αναμέτρηση στη Τούμπα, αλλά προχώρησε σε σχετική ανάρτηση στο λογαριασμό του στο instagram:
«Τι υπέροχη βραδιά! Ευχαριστώ όλη την ομάδα γι αυτές τις υπέροχες στιγμές. ΠΑΟΚ, συνεχίζουμε όλοι μαζί!», έγραψε χαρακτηριστικά

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος