Το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών ανέφερε σήμερα ότι η ιδέα που διακινείται σε ορισμένους κύκλους ότι η Δύση πρέπει να δώσει στην Ουκρανία πυρηνικά όπλα είναι «τρελή» και ότι η αποτροπή ενός τέτοιου σεναρίου ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους η Μόσχα εισέβαλε στην Ουκρανία.
Η Μαρία Ζαχάροβα, εκπρόσωπος του ρωσικού ΥΠΕΞ, δήλωσε ότι είναι προς το συμφέρον των δυτικών κυβερνήσεων να διασφαλίσουν ότι ένα τέτοιο σενάριο, το οποίο χαρακτήρισε «αυτοκτονικό», δεν θα υλοποιηθεί. Τέλος, η Ζαχάροβα είπε ότι τέτοιες «ανεύθυνες ενέργειες» από την Ουκρανία και τους δυτικούς υποστηρικτές της θα μπορούσαν να φέρουν τον κόσμο στο «χείλος της καταστροφής».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση