Τη βελτίωση του δρόμου από τον κόμβο στα Σίσαρχα έως την ανατολική είσοδο των Ανωγείων, υπέγραψε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
Η σύμβαση κατασκευής του έργου που αναλαμβάνει η «Δομική Κρήτης» προβλέπει πλήρη βελτίωση του δρόμου προϋπολογισμού 7.800.000,00 € (με Φ.Π.Α.) με χρηματοδότηση από το Π.Δ.Ε. και περιλαμβάνει τις εργασίες του δρόμου και τα συνοδά έργα σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη.
Τα επιμέρους αντικείμενα προς κατασκευή είναι η Κατασκευή του οδικού τμήματος και αποκαταστάσεις υφισταμένων τοπικών οδών, Κατασκευή ισόπεδου κόμβου για τον οικισμό Σίσαρχα, Έργα αποχέτευσης ομβρίων της οδού, Σήμανση – ασφάλιση της οδού και του ισόπεδου κόμβου, Ηλεκτροφωτισμός του ισόπεδου κόμβου.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου καθορίζεται σε 24 μήνες.
Στην υπογραφή της σύμβασης παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Ανωγείων Σωκράτης Κεφαλογιάννης, οι Αντιπεριφερειάρχες Περιβάλλοντος Νίκος Ξυλούρης και Τεχνικών Έργων Νίκος Σκουλάς, εκπρόσωποι από το Δημοτικό Συμβούλιο Ανωγείων, ο Διευθυντής τεχνικών έργων της Περιφέρειας Κρήτης Μιχάλης Ψαρουδάκης, η Τζούλια Μπαρτολότζι προϊσταμένη συγκοινωνιακών έργων και η Μαρία Παπαναστασίου προϊσταμένη τμήματος μελετών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό