Οι φήμες δίνουν και παίρνουν, με τον Ουάρντα να είναι κοντά στον Παναθηναικό.
Σύμφωνα με τo Trifillara.gr ο Ουάρντα ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα, υποστήριζε ότι “πηγαίνω στον Παναθηναϊκό”.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι ότι ο Ουάρντα έχει ζητήσει και άδεια από τον ΠΑΟΚ, προκειμένου να διαπραγματευτεί με τον Παναθηναϊκό! Από την Τούμπα του έδωσαν το ελεύθερο, αν και δεν έχουν ένδειξη ότι πράγματι υφίσταται διαπραγμάτευση.
Για την ώρα, είναι άγνωστο εάν υπάρχει ανταπόκριση από τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού ή οι οχλήσεις του Ουάρντα παραμένουν αναπάντητες. Διότι οι «πράσινοι» μέχρι πρότινος δεν είχαν ασχοληθεί με τον Αιγύπτιο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος