Aπό την επόμενη Δευτέρα, όπως έχει γίνει γνωστό, για χιλιάδες εργαζόμενους στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα η χρήση των self-tests θα είναι υποχρεωτική για την προσέλευση στην εργασία τους.
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι λένε ότι είναι ένα μέτρο θετικό. Μόνο θετική θεωρούν πιθανή επίδρασή τους στην αγορά αλλά και στις ζωές των ίδιων.
Τα τεστ θα τα προμηθεύονται από τα φαρμακεία, θα μπαίνουν μέσα στο σύστημα και θα δηλώνονται στην ΕΡΓΑΝΗ.
Αν ένα δείγμα βγει θετικό ο εργαζόμενος θα πρέπει να μείνει σπίτι του και να επαναλάβει το τεστ.
Ωστόσο, τα ευτράπελα με τα τεστ καλά κρατούν, με 70 μαθητές στη Σαντορίνη να μην πηγαίνουν στο σχολείο γιατί δεν έβρισκαν self-tests στα φαρμακεία.
Ο διευθυντής του σχολείου το απέδωσε σε κακό προγραμματισμό της διανομής, ευελπιστώντας ότι σήμερα θα λυθεί το πρόβλημα.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό