Το τεχνικό επιτελείο του ΠΑΟΚ έριξε τους ποδοσφαιριστές στα βαθιά από το ξεκίνημα. Το πρόγραμμα της Παρασκευής (31.07) ήταν αφιερωμένο κατά κύριο λόγο στη φυσική κατάσταση. Ξεκίνημα με δρομικές ασκήσεις και τρέξιμο, συνέχεια με rondo και παιχνίδι κατοχής με τέσσερις μικρές εστίες και για φινάλε ομαδικές ασκήσεις με μπάλα.
Οι Δημήτρης Πέλκας , Ίνγκι Ίνγκασον , Ντόουγκλας Αουγκούστο και Ζήσης Χατζηστραβός συνέχισαν με ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Χοσέ Κρέσπο επέστρεψε και προπονήθηκε κανονικά με την ομάδα.
Ο Άντερσον Εσίτι αντιμετώπισε πρόβλημα με την πτήση της επιστροφής και θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη το μεσημέρι του Σαββάτου (01.08).
Ο Δικέφαλος το Σάββατο θα προπονηθεί στις 09:00 στη Νέα Μεσημβρία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος