Οι υπουργοί Εξωτερικών της Ελλάδας, Γιώργος Γεραπετρίτης και Γκίντεον Σαάρ συνομίλησαν τηλεφωνικώς για τις εξελίξεις στην Συρία μετά την πτώση του καθεστώτος Άσαντ. Όπως έκανε γνωστό σε ανάρτησή του το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών «οι Υπουργοί Εξωτερικών εξέφρασαν ανησυχίες για την μεταβατική κατάσταση στη Συρία και συζήτησαν τις εξελίξεις στη ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής. Ο Έλληνας Υπουργός Εξωτερικών τόνισε την επείγουσα ανάγκη για άμεση ειρήνη σε όλα τα μέτωπα και υπογράμμισε τη σημασία της ταχείας αποκατάστασης της περιφερειακής σταθερότητας, απαλλαγμένης από οποιαδήποτε ξένη παρέμβαση».
FM G. Gerapetritis held a 📞 conversation w/ #Israel FM Gideon Sa’ar. pic.twitter.com/DjZQXmToMH
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) December 30, 2024

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26