Η ομάδα Κ19 του Ολυμπιακού κατέκτησε τo Youth League, επικρατώντας στον μεγάλο τελικό της Μίλαν με 3-0.
Η Κ19 του Ολυμπιακού έγραψε ιστορία στην Ελβετία κατακτώντας το UEFA Youth League, αφού διέλυσε με 3-0 τη Μίλαν στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης, κάνοντας περήφανο το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Τα «χρυσά» παιδία των Πειραιωτών ανέβηκαν στο Έβερεστ της Ευρώπης και έγιναν ο πρώτος ελληνικός σύλλογος που το καταφέρνει.
Τα φοβερά «μωρά» του Σωτήρη Συλαϊδόπουλου ήταν απολαυστικά σε όλη την αναμέτρηση.
Ωστόσο, είχαν ένα καταιγιστικό εξάλεπτο στο δεύτερο μέρος όπου ισοπέδωσαν τους αντιπάλους τους, σκοράροντας τρεις φορές με τους Μουζακίτη, Παπακανέλλο και Μπακούλα.
Αυτός που ήταν πιο χαρούμενος από όλους ήταν ο ιδιοκτήτης του κλαμπ, Βαγγέλης Μαρινάκης, που είδε μία προσπάθεια πολλών ετών να ανταμείβεται. Και όπως είναι λογικό το πανηγύρισε με την ψυχή του.
Ο ηγέτης του Ολυμπιακού συνεχάρη τους «ερυθρόλευκους» ποδοσφαιριστές για την κατάκτηση του βαρύτιμου τροπαίου και επισήμανε ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα τους και να τους στηρίζει με όλη του την καρδιά.
«Σήμερα αποδείξαμε ότι εσείς είστε το λαμπρό μέλλον του Ολυμπιακού μας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης και πρόσθεσε: «Όλη η Ελλάδα καμαρώνει την ιστορική κατάκτηση του πρώτου Ευρωπαϊκού Τροπαίου από ελληνική ομάδα σε συλλογικό επίπεδο. Είμαι πραγματικά υπερήφανος για εσάς και θα συνεχίσω να σας στηρίζω σε κάθε σας βήμα με όλη μου την καρδιά».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027