Τριμερή συνάντηση Ελλάδας – Τουρκίας – Γερμανίας πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022, όπως μεταδίδουν τουρκικά ΜΜΕ.
Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, στη συνάντηση μετείχαν, ο Ιμπραχίμ Καλίν, εκπρόσωπος της προέδρου της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Γενς Πλότερ, Σύμβουλος Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Καγκελαρίας, και η Άννα – Μαρία Μπούρα, Διευθύντρια του Διπλωματικού Γραφείου του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Σύμφωνα πάντα με τα τουρκικά ΜΜΕ, κατά τη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της… αναθέρμανσης των σχέσεων Ελλάδας – Τουρκίας και η επανέναρξη της επικοινωνίας μεταξύ των δύο χωρών.
πηγή: newsit.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση