Ενός λεπτού σιγή, στη μνήμη του Παύλου Φύσσα, που δολοφονήθηκε από τα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής τον Σεπτέμβρη του 2013, τήρησε η ολομέλεια της Βουλής, Την τήρηση του ενός λεπτού σιγή ζήτησε, εκ μέρους του προεδρείου της Βουλής, ο ΣΤ’ αντιπρόεδρος, κ. Λαμπρούλης, με το σύνολο των παριστάμενων βουλευτών να σηκώνονται όρθιοι στη μνήμη του.
Το απόγευμα της Τετάρτης (18/9) από το μνημείο του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι (οδός Φύσσα 60) θα ξεκινήσει στις 17:30 η αντιφασιστική πορεία, με την οποία θα κορυφωθούν και φέτος οι εκδηλώσεις στη μνήμη του 34χρονου μουσικού. Η πορεία θα κατευθυνθεί στη Μάντρα του Μπλόκου της Κοκκινιάς, σύμβολο του αντιφασιστικού αγώνα και θα ολοκληρωθεί στο μετρό της Νίκαιας.
Ο Φύσσας δολοφονήθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου του 2013, στο Κερατσίνι, από τον Γιώργο Ρουπακιά, που επτά χρόνια μετά κρίθηκε ένοχος μαζί με ακόμη 15 ηγετικά και άλλα μέλη της Χρυσής Αυγής, η οποία χαρακτηρίστηκε ομόφωνα από το δικαστήριο εγκληματική οργάνωση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ