O υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, μετά από ένα σχεδόν μήνα όπου υπέστη εγκεφαλικό ανεύρυσμα ύστερα από λιποθυμικό επεισόδιο, βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Ευαγγελισμού.
Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε το νοσοκομείο Ευαγγελισμός η κλινική κατάσταση του Γιώργου Μυλωνάκη παρουσιάζει βελτίωση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Αύριο η αναβίωση της Κρητικής Καντάδας στα παραδοσιακά σοκάκια των Πατσίδων
Παράταση στα «Εξοικονομώ» και ειδική μέριμνα για τις σεισμόπληκτες περιοχές της Κρήτης ζητά ο Αυγενάκης
Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Αντώνιο Μιχελιδάκη στη Ροδιά