O υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, μετά από ένα σχεδόν μήνα όπου υπέστη εγκεφαλικό ανεύρυσμα ύστερα από λιποθυμικό επεισόδιο, βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Ευαγγελισμού.
Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε το νοσοκομείο Ευαγγελισμός η κλινική κατάσταση του Γιώργου Μυλωνάκη παρουσιάζει βελτίωση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ο Δήμαρχος Ηρακλείου στην πρεμιέρα του 7ο Μαθητικού Καλλιτεχνικού Φεστιβάλ στο Κηποθέατρο «Μ. Χατζιδάκις»
Πανελλαδικές 2026: Την Πέμπτη μετά τις 13:00 οι βαθμολογίες
Έκθεση έργων του αυτοδίδακτου λαϊκού ζωγράφου Τάκη Γιαννούσα στα Χανιά