«Τα χριστουγεννιάτικα έλατα δεν είναι φαγώσιμα»: η βελγική υπηρεσία ασφάλειας των τροφίμων επανέφερε στην τάξη τον δήμο της Γάνδης που πρότεινε στους κατοίκους της πόλης συνταγές μαγειρικής για την «ανακύκλωση» του δέντρου τους. Η Γάνδη, μια κοινότητα της Φλάνδρας που θεωρείται προπύργιο των οικολόγων, προκάλεσε αίσθηση πριν από λίγες ημέρες, όταν στον ιστότοπο του δήμου εμφανίστηκε η προτροπή προς τους κατοίκους «να φάνε τα χριστουγεννιάτικα έλατα» για να περιορίσουν τη… σπατάλη τροφίμων. Ο δήμος εξήγησε ότι οι Σκανδιναβοί συνηθίζουν να αποξεραίνουν τις βελόνες του έλατου για να φτιάξουν, για παράδειγμα, ένα είδος βούτυρου. Όταν ρωτήθηκε για το θέμα, η ομοσπονδιακή υπηρεσία ασφάλειας των τροφίμων (Afsca) δεν εκτίμησε καθόλου την πρωτοβουλία της πόλης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση