Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου, μιλώντας στην ΕΡΤ, ξεκαθάρισε ότι «σίγουρα δεν επικοινώνησε ο ίδιος με τις Αρχές», αλλά τρίτο πρόσωπο ήταν αυτό που κάλεσε το τοπικό αστυνομικό τμήμα.
Ο νόμος είναι σαφής
Η κ. Δημογλίδου τόνισε ότι με βάση τον νέο ΚΟΚ:
Ο οδηγός που προκαλεί τροχαίο με υλικές ζημιές υποχρεούται να παραμείνει στο σημείο.
Πρέπει να καλέσει το 100 και να ενημερώσει την αστυνομία, αλλά και την ασφαλιστική του εταιρεία.
Αν αποχωρήσει, κινδυνεύει με αυτόφωρη διαδικασία και σύλληψη, ακόμη κι αν δεν υπάρχουν τραυματισμοί.
Τι εξετάζουν οι Αρχές
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., το τηλεφώνημα έγινε απευθείας στο Τμήμα Φιλοθέης και όχι στο κέντρο της Άμεσης Δράσης, γι’ αυτό και δεν υπάρχει ηχογράφηση της συνομιλίας. Εξετάζεται αν το τρίτο πρόσωπο έδωσε πλήρη στοιχεία ή παρέλειψε να αναφέρει ότι το όχημα είχε ήδη εγκαταλειφθεί από την προηγούμενη μέρα.
r

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο