Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, εκπροσώπησε σήμερα στον Πειραιά τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη και την Ελληνική Κυβέρνηση, στον Αγιασμό των υδάτων που πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμου Β’ και παρουσία της Α.Ε. Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Τασούλα.
Σε δηλώσεις του μετά το πέρας της τελετής, ο Υπουργός ανέφερε: «Τα Θεοφάνια είναι μία πολύ σημαντική και ιδιαίτερα συμβολική μέρα για την Ορθοδοξία μας αλλά και για την Πατρίδα μας. Είμαστε όλοι εδώ σήμερα στο μεγάλο λιμάνι, για να ευχηθούμε χρόνια πολλά στο λαό μας, στους συμπολίτες μας αλλά και ιδιαίτερα στους ανθρώπους της θάλασσας, τους νησιώτες, τους ναυτικούς, τους άνδρες και τις γυναίκες του Λιμενικού Σώματος, όλο τον κόσμο μας. Ελπίζουμε σε ενότητα, σε ομοψυχία και σε σύνεση στις δύσκολες ημέρες που ζούμε».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο