Την πρόθεσή της να παραιτηθεί σήμερα, Δευτέρα από τη θέση της γραμματέως του Κοινοβουλευτικής Ομάδας και από τα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ έκανε γνωστό η Θεοδώρα Τζάκρη, σημειώνοντας, ωστόσο, πως για την ώρα παραμένει στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος. Η Θεοδώρα Τζάκρη, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ανέφερε πως μετά την παραίτησή της από τη Γραμματεία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, θα ενσωματωθεί στο νέο κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη.
«Παραιτούμαι από τα αξιώματά μου, θα φύγω από τον ΣΥΡΙΖΑ και θα ενσωματωθώ στο νέο κόμμα Κασσελάκη, όταν βγει», σημείωσε χαρακτηριστικά, ξεκαθαρίζοντας προς όλους ότι δεν σκοπεύει να πάει στο ΠΑΣΟΚ, παρά μόνο στον νέο φορέα όταν τον ανακοινώσει ο Στέφανος Κασσελάκης. Η ίδια εκτίμησε ότι και άλλοι βουλευτές θα παραιτηθούν, λέγοντας παράλληλα ότι οι εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ραγδαίες.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ