Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης τέσσερις μήνες μετά το τραυματισμό του έχει μπει σε ρυθμούς αποθεραπείας, με το ίδιο το παίκτη να θέλει κάνει το δικό του restard και να επανέλθει στους αγωνιστικούς χώρους πιο δυνατός.
Ο παίκτης του ΟΦΗ σε ανάρτηση που πραγματοποίησε στο Instagram, σχετικά με τους αμείωτους ρυθμούς που συνεχίζει την αποθεραπεία του έγραψε τα εξής: «Τέσσερις πολύ δύσκολοι μήνες χωρίς αυτά τα συναισθήματα!! Προχωράμε».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ