Ο Αγησίλαος Τουμαζάτος πριν λίγες μέρες ανέλαβε το πόστο του Γενικού Διευθυντή στο Άρη.
Ο νέος Γενικός Διευθυντής του Άρη τόνισε σε ανάρτηση του στα social media, ότι νιώθει υπερήφανος που θα υπηρετήσει τους κιτρινόμαυρους από την θέση που θα αναλάβει.
O Αγησίλαος Τουμαζάτος σε ανάρτησή του στο facebook ανέφερε:
«Περήφανος και τιμή μου να υπηρετήσω από την θέση του Γενικού Διευθυντή την ιστορική, μεγάλη και ευρωπαϊκά αναγνωρισμένη ποδοσφαιρική ομάδα της ΠΑΕ Άρης. Ευχαριστώ την ιδιοκτησία της ΠΑΕ για την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό μου».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης