Το δικό της μήνυμα για την αναμέτρηση με αντίπαλο το Περιστέρι έστειλε η ΚΑΕ Άρης, ζητώντας από τον κόσμο να στηρίξει την προσπάθεια των παικτών του Γιάννη Καστρίτη.
Όπως αναφέρει στο μήνυμά της:
“Μετά από δύο σπουδαίες εκτός έδρας νίκες, έρχεται η ώρα να επιστρέψουμε για τρεις συνεχόμενους αγώνες στο σπίτι μας! Το οποίο θέλουμε να ξανακάνουμε «φρούριο». Αρχής γενομένης από τον σαββατιάτικο (02/11, 17.00) αγώνα με το Peristeri B.C.
Χωρίς εσάς αυτό δε γίνεται! Προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήριά σας για τη σημαντική αναμέτρηση, από την μπουτίκ της ΚΑΕ ΑΡΗΣ Midea και από την πλατφόρμα της https://www.arisbc.gr/…/stin-kykloforia-ta-eisitiria-me…
Ραντεβού στο σπίτι μας!”.
Δείτε την ανάρτηση:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος