Στην συνέντευξη τύπου ο Θεόδωρος Καρυπίδης ανέλυσε και το πλάνο για την ολική ανακαίνιση του “Κλέανθης Βικελίδης”, με τον Θοδωρή Καρυπίδη να αποκαλύπτει το συνολικό κόστος και τις πρώτες κινήσεις.
Αναλυτικά:
“Γίνεται προσπάθεια για το γήπεδο, έγινε συνάντηση με τον κ. Τζιτζικώστα, για να προχωρήσουμε για την ανακατασκευή του γηπέδου. Θα γίνει αυτό σε τρεις φάσεις. Έχουμε επισκεφθεί την ΓΓΑ και το τεχνικό τμήμα και δουλεύουμε για να πάρουμε την αδειοδότηση του γηπέδου και σύντομα θα υπάρξει μια παρουσίαση.
Πρώτα θα γκρεμιστεί η θύρα 2 με δυόροφη κερκίδα, μετά τα πέταλα και μετά οι θύρες 7-9. Το έργο θα κοστίσει 30 εκατ. Ευρώ, θα δούμε τι θα πάρουμε από τη περιφέρεια και τα υπόλοιπα θα τα χρηματοδοτήσει η εταιρεία μας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος